П`ятниця, 16.11.2018, 18:03 | Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Позашкільні навчальні заклади
Національна Гаряча Лінія
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 9
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Події в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Моніторинг 2017-2018н.р.

 


Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 09.08.2017 №443 "Про підсумки моніторингових досліджень щодо стану якості освіти учнів ЗНЗ міста у 2016-2017 н.р."

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 25.09.2017 № 635 "Про проведення моніторингу готовності учнів 11-х класів шкіл міста до ДПА / ЗНО

з української мови та літератури, математики, історії України у 2017-2018 н.р."

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 27.10.2017 № 738 "Про участь у моніторинговому дослідженні стану готовності вчителів початкової школи до впровадження нового Державного стандарту
початкової загальної освіти в навчальних закладах м. Мелітополя"

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 06.12.2017 № 827 "Про організацію моніторингового дослідження щодо вивчення рівня сформованості здатності до читання, розуміння й інтерпретації різноманітних текстів учнями 9-х класів закладів загальної середньої освіти м. Мелітополя"

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 13.02.2018 №111 "Про проведення моніторингу психологічної готовності учнів 11-х класів ЗНЗ міста до ЗНО/ДПА у 2017-2018 н.р."

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 26.04.2018 №303 "Про участь у моніторинговому дослідженні використання хмарних технологій у закладах загальної середньої освіти м.Мелітополя"

Лист управління освіти Мелітопольської міської ради від 12.06.2018 "Про проведення моніторингового дослідження результатів ДПА-ЗНО 2018"

Готуємось до міжнародного дослідження PISA-2018

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2016 р. № 72-р «Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018»

Офіційний сайт PISA в Україні

19 січня у Дніпропетровському РЦОЯО відбулася регіональна нарада щодо участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018, в якій прийняла участь національний координатор Програми, начальник відділу досліджень та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти Тетяни Вакуленко. Переглянути трансляцію можна за посиланням

Приклади завдань PISA (січень-лютий 2017)

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 27.07.2016 №501 "Про підсумки моніторингових досліджень щодо стану якості освіти учнів ЗНЗ міста у 2015-2016 н.р."

Аналітична довідка
«Про результати моніторингового дослідження рівня інноваційного потенціалу педагогічного колективу в загальноосвітніх закладах м. Мелітополя у 2015-2016 н.р.»

Завдання стартового етапу моніторингу готовності учнів 11-х класів шкіл міста до ДПА/ЗНО 2017

з української мови та літератури

з історії України

з математики

 

Вчителям щодо використання методів інтерпретації результатів моніторингових досліджень якості освіти

 

Рекомендації вчителям міста

у контексті підвищення якості природничо-математичної освіти

Деякі напрямки удосконалення системи математичної підготовки учнів:

 

  • проблеми із обчислювальними навичками восьмикласників залишились невирішеними ще у 5-7 класах(а можливо, ще у початковій школі) – внести зміни до навчальної програми для основної школи для посилення арифметичної складової;
  • у 5-8 класах більше часу приділити для формування в учнів пошукового мислення. Здатності робити самостійні логічні кроки і висновки – введення у ЗНЗ для 5-9 класів курсу за вибором "Логіка”;
  • формально-поверхове вивчення геометрії призводить не до розвитку геометричної уяви учні, а, навпаки, до її згасіння (дитина не намагається уявляти чи шукати, а пригадує готові відбитки-алгоритми) – на кожному уроці пропонувати учням завдання практичного змісту;
  • роботу з даними, вивчення елементів схоластики здійснювати також на завданнях життєвого спрямування та через практичні роботи.

 

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Фізика

 

  • необхідність внесення певних змін у методиці викладання предмета: залучення учнів до експериментальної та практичної діяльності (на кожному другому уроці планувати проведення спостережень, складати плани досліджень, описувати побачене; натомість організовувати роботу учнів у малих групах, проводячи експерименти чи дослідження доцільно тільки на деяких уроках);
  • близько 50% часу на уроці учні повинні самостійно розвязувати задачі (перевірку знань учнів доцільно здійснювати лише на деяких уроках);
  • основні поняття з фізики, наукові формули та закони, потрібні для розв'язування задач, учні повинні знати напам'ять;
  • кабінет фізики потрібно забезпечити принаймні одним комп'ютером (кілька разів на місяць використовувати його як засіб розв'язування задач;
  • оснащення навчальних кабінетів матеріалами й обладнаннями, потрібними для демонстрації експериментів і проведення практичних робіт.

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Хімія

 

  • перемістити акценти з відтворення й застосування знань у простих модельних ситуаціях на їх використання у повсякденному житті;
  • допоміжні тексти та ілюстрації підручників слід підпорядковувати меті формування вмінь працювати з медіаінформацією, аналізувати й інтерпретувати дані, оцінювати їх;
  • необхідно збагатити методичний апарат завданнями, виконання яких допоможе учням узгоджувати із системою шкільних знань життєвий досвід та додаткові відомості, отримані з інших джерел, ефективно й грамотно розв'язувати практичні, соціально та індивідуально значущі проблеми;
  • для більш повного контролю знань учнів варто збільшити частку завдань, що потребують формулювання відповіді, тобто завдань закритого типу.

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Біологія

 

  • включати завдання, в яких закладені предметні компетенції: класифікувати організми за певними ознаками (морфологічними, поведінковими тощо); виявляти залежності; використовувати дані біологічних експериментів; аналізувати таблиці з певними даними, використовувати їх і робити висновки; аналізувати схематичні малюнки, схеми. графіки; виконувати завдання прикладного спрямування, в яких потрібно не лише вибрати відповідь, а й пояснити її;
  • збільшити кількість практико-орієнтованих завдань;
  • посилити увагу до формування умінь здійснювати аналіз, узагальнення, порівняння, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • зробити акцент на формуванні в учнів умінь працювати з малюнками, графіками, таблицями.

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Географія

 

  • Під час контролю знань ширше використовувати відкриті тести, які б потребували від учнів уміння аналізувати, порівнювати, пояснювати певні природні процеси через встановлення причинно-наслідкових зв'язків, обґрунтовувати свою думку, висловлювати оціночні судження, робити загальні висновки, висувати припущення і розуміти навчальний матеріал на рівні теорії. Закону чи закономірності;
  • Практична спрямованість процесу викладання, зв'язок з найближчим природним оточенням, реалізація розвивального потенціалу географічної освіти через використання різноманітного наочного приладдя. Зокрема моделей природних об'єктів, процесів і явищ.м
Пошук
Вхід на сайт
Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя
Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Що відбулося
Урядові та регіональні сайти

www.mon.gov.ua

www.president.gov.ua

rada.gov.ua

www.civic.kmu.gov.ua/civic/control/uk/discussion/ovv/

www.guds.gov.ua

www.kdpu-nt.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.zoippo.zp.ua/u

www.rada.zp.ua/

http://pedpresa.com/

www.president.gov.ua

www.ciit.zp.ua

www.zhu.edu.ua/mk_school/?lang=ru

www.yun.zp.ua/

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua

Структурні підрозділи методичного кабінету

www.kmu.gov.ua

www.mmomusicmel.blogspot.com

moenglish.at.ua/

mmofizikamelito.ucoz.ru/

www.znz4matem.ucoz.ru

vasgen1971.blogspot.com/

mmoyot.blogspot.com/

www.useti.org.ua

mmo-oz.at.ua

2017weblogspot.blogspot.com

Архів записів

Мелітопольське міське Управління освіти © 2018